zondag 29 november 2009

Kort nieuwsbericht...

Vanavond was er ineens vuurwerk. Als niet godsdienstig onderlegd persoon heb ik maar even wat onderzoek gedaan (met dank aan Janine). Het is dus Advent, de eerste zondag van de Advent wel te verstaan. En dat wordt gevierd! Met... vuurwerk en het onsteken van de lichtjes in het kerstboompje. Lachen man!

Nou ja, boompje... 44 meter deze keer. Men claimt dat deze kerstboom de "maior árvore de Natal da Europa" is, oftewel de grootste kerstboom van Europa. Of dat waar is?! Nou ja, zeker is wel dat het een mooie constructie is. Binnenkort foto's van mijn eigen hand, maar hieronder alvast eentje van vorig jaar...

1 opmerking:

  1. Man Man jij blijft maar bloggen! Ik hoop het altijd op zodat ik weer een dik verhaal moet schrijven! Ik zal na Lappi even mijn best doen! Hier hebben ze ook een dikke kerstboom, maar die is wel maar 35 meter. MAAR WEL ECHT! Tot snel Paultje! XX

    BeantwoordenVerwijderen