vrijdag 9 oktober 2009

Ik blijf in gebreke...

Ondanks de belofte om een kort verhaaltje te schrijven over het surfkamp is dit tot op heden nog niet gelukt.

Morgen vertrek ik voor een weekendje naar de Algarve. Met 13 personen betrekken we van morgen (vrijdag) tot en met zondag een flinke privé villa mét zwembad, BBQ, luxe ligbedden, 5 slaapkamers en 4 badkamers. Dat wordt wel wat denk ik.

Zie hier een linkje:

http://www.villarenters.com/advert_summary.asp?ref=63935

Tot maandag!

P.s.: blijf die comments schrijven, ik vind ze leuk!

4 opmerkingen:

  1. Hoi, We hebben er wel begrip voor hoor dat jij niet altijd snel iets kunt schrijven, je hebt het gewoon veel te druk.
    Uitjes organiseren en dan ook nog eens uitgaan. Ik moet er niet aan denken.
    Sterkte maar voor de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paultjee! Heel veel plezier dit weekend!!
    Hmm. je ziet het vast niet meer voordat je weggaat. Daarom: hoe was je weekend?

    Je maakt me nou wel heel nieuwsgierig naar je surfweekend, verwacht volgende week een extra lange blog! ;)

    Kus Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haii Paul!

    Je vermaakt je prima daar in Portugal volgens mij ;)
    Leuk om je verhalen te lezen! :)
    Veel plezier met je weekendje weg!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo weet je natuurlijk niet van wie het berichtje is :P
    Bij deze!
    x Janneke :P

    BeantwoordenVerwijderen