dinsdag 6 oktober 2009

Heeeel kort!

Een kort, zeer kort berichtje dit keer...

Bericht:

Ik ben zojuist natgeregend. Jawel, het kan ook hier. En een foto'tje als bewijs.

De regen op de straten van Lissabon (Marques Pombal), 06-10-09, 01.00

Gelukkig was ik met een goede reden in deze regenbui in het donkere Lissabon. Ik kwam net van een meeting met wat mensen om het tripje naar de Algarve te organiseren voor komend weekend. De keuze is uiteindelijk gevallen op een privé villa met zwembad + tuin + BBQ, 5 slaapkamers, 4 badkamers en-suite, dikke woonkamer... en dat allemaal in het zonnige Albufeira. Here we come!

P.s.: morgen of overmorgen een blog van het surfweekend van afgelopen weekend in Peniche, ik wacht nog op wat foto's, dan publiceer ik het! Alvast een voorproefje:



5 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat we ons geen zorgen over je hoeven maken want zo te zien vermaak je je wel.
    Heel veel plezier dit weekend
    groeten
    dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind wat langer haar toch beter passen bij zo'n mooi surfpakje... ;)

    BeantwoordenVerwijderen